Radzio :)
Dołączył: 10 Gru 2013 Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 23:48, 10 Gru 2014 Temat postu: 21 grudnia 2014 - Operacja: Czerwony Nos V - SFAT |
|
|
Witam
W imieniu grupy [link widoczny dla zalogowanych] oraz Portalu [link widoczny dla zalogowanych] chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu, Operacja: Czerwony Nos V.
Nie spokojna sytuacja w laponi zmusiła przemysł mikołąjowy do outsourcingu na tereny leśne, pomóż mikołąjowi odkodowac i znaleść miesjce spoczywania prezentów wykonanych przez małe skrzatowe rączki za miskę łąkoci i szklane spirytysu na pokrzepienie i opanowanie deliry.
Rozpoczyna się walka z czasem, osiem niezależnych firm kurierskich chce przejąć interes Mikołaja.
[link widoczny dla zalogowanych]
Plakacik, autorstwa Montezumy [MCAT]
Zbiórka: Do godziny 09:40
Miejsce zbiórki: [link widoczny dla zalogowanych]
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy:Filmik - Click
Odprawa: 09:40 - 10:10
Rozpoczęcie: 10:20 - 10:30
Zakończanie: 15:00 - 15:30
Mapa terenu rozgrywki: [url]Mapa – Operacja: Czerwony Nos V [Mapa do druku][/url] [Wkrótce]
Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem.
- 350 fps - repliki do walki na bliskie odległości,
- 450 fps - repliki karabinów maszynowych, karabinów szturmowych, pistoletów maszynowych, shotgunów i innych,
- 600 fps - repliki karabinów snajperskich,
[link widoczny dla zalogowanych]
Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, muszą zgłosić ten fakt na forum i liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni.
Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.
Wartość błędu pomiaru: +/-10 fps według urządzenia pomiarowego organizatorów.
Limit amunicji: Bez ograniczeń.
Miejsce: Puszcza Bukowa
Wpisowe za organizacje scenariusza:
15zł na miejscu 21 grudnia 2014
Limit miejsc: Ograniczona do 8 grup, liczących maksymalnie 12 osób. Minimalna ilość osób w grupie 3.
Pirotechnika: Dozwolona.
Prosimy zwrócić uwagę na miejsce i sposób używania pirotechniki - kwestia bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
Zgłoszenia:
Zgłoszenia grupowe można podawać na forum, lub wysyłając wiadomość prywatną.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i mapy.
[size=150]Mechanika[/size]
1. Oznaczenia.
• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.
• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.
2. Punkt Respawn.
• Respawn w terenie - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.
Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.
Respawn, zostanie otoczony strefą, w którą nie mogą wejść żywi gracze, teren ten zostanie oznaczony biało czerwonymi taśmami owiniętymi wokoło drzew na jego skraju.
Dodatkowo martwy gracz w respawnie może ostrzelać żywego gracza, który wejdzie w strefę respawnu.
Martwy gracz w respawnie nie może ostrzelać gracza, który z tego respawnu wyszedł.
3. Elementy rozgrywki.
Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać. Przejmowanie nie jest zabronione.
• Opatrunki - Zastosowanie patrz: Medycy.
• Karty Rannego - Specjalne Karty Rannego tylko dla Ciężkozbrojnych. Zastosowanie patrz: Ciężkozbrojni.
• Worek na prezenty - Czerwony worek Świętego Mikołaja.
• Prezenty - Będą to rozwieszone w terenie, prezenty.
4. Specjaliści
• Haker - Osoba posiadająca sprzęt i umiejętności do "łamania kodów". Będzie posiadać specjalną walizkę do
odczytywania informacji z punktów w terenie.
• Kurier - Osoba posiadająca sprzęt potrzebny do zbierania i przenoszenia prezentów.
Tylko Kurier może zbierać i przenosić prezenty w worku.
• Medycy - Osoba posiadająca torbę z opatrunkami, na czas scenariusza medycy dostaną oznaczenie strony konfliktu na oba ramiona.
Tylko Medyk może leczyć rannych.
Funkcja może zostać przekazana innej osobie tylko w momencie kiedy nie mają kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny medyk nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
Medyk nie może sam się opatrzyć.
• Ciężkozbrojni - Osoba posiadająca kamizelkę kuloodporną z wkładami oraz hełm kewlarowy (dodatkowe oznaczenie na ramieniu na którym jest oznaczenie strony: druga taśma) będzie mogła posiadać na sobie DWA OPATRUNKI(dopiero trzecie trafienie zabija) oraz będzie posiadała Karty Rannego do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.
Ciężkozbrojny posiadając Kartę Rannego jest Medykiem sam dla siebie - może samemu się opatrzyć na zasadach medyka. Nie może on jednak do leczenia samego siebie wykorzystać OPATRUNKÓW. Nie może on też leczyć innych "zwyczajnych" uczestników, ani innych ciężkozbrojnych (może przekazać swoją Kartę Rannego). Ciężkozbrojny i tylko on może leczyć się przy pomocy Karty Rannego.
Każdy Ciężkozbrojny na początku rozgrywki otrzyma 4 Karty Rannego.
Zgłoszenie się jako Ciężkozbrojnego odbywa się podczas Rejestracji wraz z prezentacją swojego ekwipunku [kamizelka i hełm]. TYLKO I WYŁĄCZNIE ORYGINALNE LUB WAŻĄCE TYLE CO ORYGINAŁ elementy są uznawane.
Ostateczna decyzja czy zestaw kamizelka + hełm zostanie uznany zależy od organizatorów.
5. Komunikacja
Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione.
Pierwszy kanał PMR (446,00625) jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów.
Kanał 50 0 00 na radiostacji RF10 jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów.
W czasie gry można wejść na te kanały w celu zadania pytania lub zgłoszenia problemów.
6. Sędzia
W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami, oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.
7. Zasady trafienia i leczenie
• Osoba trafiona jest traktowana jako Ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się czerwoną szmatą i może jedynie wzywać pomocy (nie przesuwa się ani o metr, nie chowa itd). Może do niej podbiec Medyk i uleczyć. Osoba uleczona i ponownie trafiona zostaje uznana za zabitą.(chyba że jest Ciężkozbrojna, wtedy są możliwe dwa uleczenia przed zabiciem)
Osoba która jest ranna może sama zadecydować, że umiera. (Osoba, ranna, może uznać się za martwą dopiero po 5 minutach od trafienia) Może wtedy udać się do respawnu. (Po upływie czasu, potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany w tym momencie wyrzucić przedmioty fabularne, w miejscu w którym leżał jako ranny)
Transportowanie rannych, osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może ją "przetransportować". Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.
Osoba trafiona/martwa, nie może używać radia.
• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu "Dobijam", osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.
[size=150]Rozgrywka[/size]
• Każda ze stron zaczyna w punkcie startowym, będącym jednocześnie respawnem, które nie może zdobyć przeciwnik.
• Walczycie o jak największej ilość prezentów.
• W punkcie startowym dostaniecie mapę z zaznaczonym punktem w terenie. W pierwszym punkcie oprócz prezentu znajdować się będzie, worek na prezenty, koperta z dalszymi rozkazami, sprzęt dla medyka, sprzęt dla radiooperatorów.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|